BIG BANG BOY 和訳

 

The skies are glowing

空は輝いている

See them sparkle and shine

キラキラしてる、見てよ

Sending you signs

君に合図を送る

Don't make a sound

音を立てちゃダメ

i gotta tell you a secret, girl

ねぇ、君に秘密を言わなきゃいけないんだ

Wanna get closer

近づきたいよ

The stars are moving

星々は動いているのは

‘Cause it’s time to get down

降り立つ時間だからさ

We breaking the ground

大地を壊すんだ

The constellations got me spinning

星座たちが僕を回転させたんだ

i've never seen a view so fine

こんな良い景色見たことない

Deep in your eyes

君の瞳の奥深く

I can see what’s inside

僕は君のことなんてお見通しだよ

What you wanna do?

君は何がしたいの?

I can make it true bebe

僕なら叶えてあげられるよ

Any fear that you hold

君が抱える痛み全部

Starting now, let it go

今解き放つんだ、行こう

Don’t try to fight it

戦おうとしないで

This is your chance to explode

これは君が爆破するチャンスだよ

Big bang to the top

頂点へ大きく爆破するんだ

Let me show ya

僕に見せてよ

Hear me roar now

いま雄叫び(虎にかけてる!)を聴くんだ

 

 

 

Get your engine fird up

エンジンを上げろ

Feel the power all around

周りの全ての力を感じるんだ

i'm the big bang boy

僕がbbb

Gonna be the big bang boy

bbbになるんだ

Like the tiger in the wild

野生の虎のように

Thunder striking in the night

夜に轟く雷のように

i'm the big bang boy

僕がbbb

Gonna be the big bang boy

bbbになるんだ

So dangerous

あまりに恐ろしい

Give you a sensation that you've never known

君が知らない感覚を与えてあげる

I’m by your side

君の隣にいるよ

Now let me open up your heart

今僕は君の心を開こう

Going higher than the clouds

雲よりも高く行くんだ

Wanna hear you scream and shout

君が叫んで叫ぶのを聞きたいんだ

i'm the big bang boy

僕がbbb

Gonna be the big bang boy

bbbになるんだ

 


When all your trobles make you tumble and fall

君が転んでも倒れても

Never let go

逃げないで

Step into the light

光の方への歩むんだ

Let'em know we ain't gonna stop

僕らは立ち止まらないって見せつけるのさ

We only get better

僕らはただ良い方に進むだけ

Unshakable, that's right

揺るぎない、その通りさ

No playing around

遊びまわったりしない

We are stealing that crown

僕らはその王冠を盗むのさ

Get on the rocket

ロケットに乗るんだ

Are you ready?

準備はいい?

We are blazing through the atmosphere

僕たちは大気を燃やしているんだ

Nowhere to hide

隠れるところなんかない

I don’t need to disguise

変装する必要なんてない

I’m the living proof

僕が生きる証拠だ

Anything can happen babe

何だって起こり得るんだ

Take you through the highs and lows

栄枯盛衰 君を連れて行くよ

Let our story unfold

僕たちの物語をひろげよう

Here in the darkness

ここは暗闇だけど

I can still hear the encore

僕にはまだアンコールが聞こえる

Big bang to the floor

地上へ大きく爆発するんだ

Let me show ya

君に見せてあげる

Hear me roar now

いま雄叫びを聴くんだ

 

Get your engine fird up

エンジンを上げろ

Feel the power all around

周りの全ての力を感じるんだ

i'm the big bang boy

僕がbbb

Gonna be the big bang boy

bbbになるんだ

Like the tiger in the wild

野生の虎のように

Thunder striking in the night

夜に轟く雷のように

i'm the big bang boy

僕がbbb

Gonna be the big bang boy

bbbになるんだ

 

Hey 

So good, so bad

Hey

最高で最悪

Big Bang, that how we ride

大爆発、それが僕たちのやり方さ

See now you gotta believe

信じてよ

If you wanna go up up up

君がもっともっと高みを望むなら

We gonna break down, shake down

僕たちも容赦しないよ

Move it up

動き出すんだ

Live a big big Big Bang

大きく大きく大きく爆発するんだ

Let’s make it loud

大声でいこう

Across the world

世界を渡るんだ

Gonna make it come alive

暴れ出すよ

Just believe ine you soul

ただ自分の魂を信じて
BIG BANG BOY 

 

Get your engine fird up

エンジンを上げろ

Feel the power all around

周りの全ての力を感じるんだ

i'm the big bang boy

僕がbbb

Gonna be the big bang boy

bbbになるんだ

Like the tiger in the wild

野生の虎のように

Thunder striking in the night

夜に轟く雷のように

i'm the big bang boy

僕がbbb

Gonna be the big bang boy

bbbになるんだ

 

Get your engine fird up

エンジンを上げろ

Feel the power all around

周りの全ての力を感じるんだ

i'm the big bang boy

僕がbbb

Gonna be the big bang boy

bbbになるんだ

Like the tiger in the wild

野生の虎のように

Thunder striking in the night

夜に轟く雷のように

i'm the big bang boy

僕がbbb

Gonna be the big bang boy

bbbになるんだ

 

BIG BANG wow-ey oh-ey
BIG BANG oh oh oh oh
BIG BANG wow-ey oh-ey
BIG BANG oh oh oh oh

So good, so bad

最高で最悪